داکت

لیست محصولات
داکت زمینی ساده 50 در 12 دانوب
15% تخفیف

داکت زمینی ساده 50 در 12 دانوب​

قیمت اصلی 32,500 تومان بود.قیمت فعلی 26,975 تومان است.
داکت 2.5 در 2.5
15% تخفیف

داکت 25 در 25 دانوب

قیمت اصلی 12,500 تومان بود.قیمت فعلی 10,375 تومان است.

کارشناسان الکتروپخش امین منتظر تماس شما هستند،جهت مشاوره رایگان پیش از خرید، سفارش فوری و یا هرگونه سوال در رابطه با داکت

همین حالا تماس بگیرید

یکی از مهم‌ترین مراحل خدمات شبکه که باعث نصب و حفظ سیستم‌های امنیتی و اتوماسیون اداری می‌شود، داکت کشی شبکه است. داکت نوعی کانال از جنس پلاستیک یا PVC است که دارای درب است و برای کابل‌های روکار کاربرد دارد. داکت‌ها بر روی سقف، کف و دیوارها نصب می‌شوند و هدف استفاده آن‌ها، آرایش کابل‌های عبوری است. داکت باعث می‌شود که مسیر کابل کشی منظم گردد و کابل‌ها دچار آسیب نشوند؛ علاوه بر این باعث زیبایی محل عبور کابل نیز می‌گردد. از این وسیله می‌توان برای عبور انواع مختلف سیم و کابل مانند کابل تلفن، برق، شبکه، فیبر نوری و غیره در کارخانه‌ها و ساختمان‌های اداری و تجاری استفاده کرد.

داکت برق

به جهت حفاظت از کابل‌ها در برابر عوامل محیطی و صدمات مکانیکی و همچنین نظم بخشیدن به آرایش سیم و کابل، از داکت برق استفاده می‌شود. در حقیقت داکت کانالی است از جنس پلاستیک یا فلز که برای منظم شدن کابل‌های عبوری در سقف، دیوار و کف به کار برده می‌شود. داکت‌های برق بسته به این که از چه نوعی باشند و یا نوع مصرف، اندازه‌های متفاوتی خواهند داشت.

 این که اندازه داکت چقدر باشند به نوع داکت ساده، شیاردار، پایه کوتاه، پایه بلند بستگی دارد. پس در حقیقت نمی‌توان اندازه مشخصی را بیان نمود چرا که همان‌طور که اشاره شد همه چیز به انتخاب نوع داکت و مصرف آن بستگی دارد. در ادامه برخی از اندازه‌های داکت‌ها بیان شده است

داکت برق - قیمت داکت ارزان

انواع سایز داکت برق

چه سایز داکتی بخرم؟ سایز داکت بر اساس اینکه چه تعداد سیم و کابل را پوشش خواهد داد، انتخاب می شود. علاوه بر آن تصمیم گیری برای پارتیشن بندی داخل داکت نیز در اندازه های بزرگتر میسر می شود. توجه کنید که منظور از سایز داکت، فضای داخلی آن می باشد و همه داکت ها به طول دو متر تولید می شوند. در میان فعالان این حوزه، نحوه بیان سایز داکت معمولا بر حسب میلی متر است. در این قسمت مواردی از پرکاربردترین داکت های بازار را معرفی می کنیم:

مزایای داکت برق

داکت برق امروزه به میزان زیادی استفاده می‌شود و این مسئله به دلیل مزایای بی‌شمار آن است. در ادامه به مزیت‌های این ابزار کاربردی اشاره می‌کنیم:
محافظت در برابر آسیب دقت در نحوه داکت کشی شبکه باعث می‌شود که به خوبی بتوان از کابل‌ها و سیم‌ها در صنایع و کارگاه‌های مختلف استفاده کرد. داکت همانند یک پوشش اضافه عمل می‌کند و از رسیدن هر گونه آسیب فیزیکی به سیم‌ها و کابل‌ها جلوگیری می‌نماید.

افزایش طول عمر کابل و سیم
داکت‌ها کابل و سیم را از آتش‌سوزی، رطوبت و زنگ‌زدگی محافظت می‌کنند؛ به همین دلیل طول عمر آن‌ها را افزایش می‌دهند و از پوسیدگی آن‌ها جلوگیری خواهند کرد. علاوه بر این استفاده از داکت از جویده شدن بخش بیرونی کابل توسط جوندگان خودداری می‌کند.

تنوع رنگ و طرح

داکت‌های برق در ساختمان‌سازی به میزان زیادی استفاده می‌شوند؛ از این رو انواع مختلفی از آن‌ها با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف تولید شده است. این ویژگی باعث شده است که بتوان رنگ داکت را با دکوراسیون اداره یا منزل هماهنگ کرد.

مدیریت سیم و کابل

با استفاده از داکت می‌توانیم سیم‌ها و کابل‌ها را مدیریت کنیم؛ به این صورت که آن‌ها را درون محفظه داخلی داکت بر اساس نیاز طبقه‌بندی کنیم. البته نحوه داکت کشی شبکه در این مورد حائز اهمیت خواهد بود.

داکت ها به 5 دسته تقسیم میشوند

انواع تقسیم بندی داکت 

محل نصب

مهم ترین تقسیم بندی داکت ها بر اساس محل نصب آنهاست، چون بر این اساس ساختاری متفاوت دارند :

  • داکت زمینی یا کف خواب
  • داکت دیواری
  • داکت سقفی

نوع نصب

تمام داکت ها را میتوان به دو روش مختلف که رایجتر هستند در محل مورد نظر نصب کرد :

  • داکت ساده
  • داکت چسبدار

رنگ داکت

با اینکه تنوع رنگی داکت ها بالاست ولی چند مدل از آنها رایج و پر کاربرد هستند:

  • داکت سفید
  • داکت طرح چوب
  • داکت طوسی

نوع ساخت

داکت ها برای رفع نیازهای مختلفی در سیستم شبکه به کار میروند، بنابراین در چند مدل مختلف ساخته شده اند:

  • داکت قرنیزی
  • داکت شیاردار

کارشناسان الکتروپخش امین منتظر تماس شما هستند،جهت مشاوره رایگان پیش از خرید، سفارش فوری و یا هرگونه سوال در رابطه با داکت

همین حالا تماس بگیرید

انواع داکت بر اساس محل نصب

در تقسیم بندی داکت بر اساس محل نصب در واقع هدف اصلی نوع ساخت داکت می باشد، چراکه شکل ظاهری و مشخصات داکت با توجه به این که در چه مکانی نصب خواهد شد متفاوت است. به عنوان مثل داکت زمینی به صورت نیم گرد، داکت دیواری به شکل زاویه‌دار و داکت سقفی که معمولا به نام داکت اسپلیت شناخته می شود ساختار کامل تر و پیچیده تری دارد. اگرچه توجه کنید که تمام این داکت ها از نظر ویژگی های دیگر از جمله قابلیت رنگ پذیری، قابلیت پارتیشن بندی و سایر ویژگی ها می توانند مشترک باشند. در ادامه هر کدام از این داکت ها را با جزئیات کاملتر بررسی میکنیم.

داکت زمینی یا کف خواب - الکتروپخش امین

داکت زمینی یا کف خواب

داکت زمینی همان طور که از نامش پیداست بر روی سطح زمین نصب می شود و از آنجا که حالت محدب دارد داکت نیم گرد نیز خوانده می شود. علت محدب بودن شکل داکت کف خواب این است که روی زمین پاگیر نباشد. داکت زمینی از نظر نحوه نصب به هر دو صورت ساده و چسبدار عرضه می شود و قابلیت نصب روی سطوح مختلف را دارد، غیر قابل اشتعال بوده و قابل پارتیشن بندی است. داکت زمینی یا کف در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید میشود اما معمولا رنگ سفید محبوبیت و کاربرد بیشتری دارد هرچند داکت کف خواب طوسی، داکت زمینی طرح چوب نیز از جمله رنگ هایی هستند که مشتریان درخواست می کنند.

شما می توانید در فضا و محیطی که نیاز دارید سیم و کابل را از روی سطح زمین به محلی دیگر عبور دهید، از داکت کف خواب استفاده کنید. در مورد قیمت داکت زمینی باید گفت که تفاوتی با سایر داکت ها ندارد و قیمت تحت تاثیر کیفیت و سایز داکت است.

داکت دیواری -الکتروپخش امین

داکت دیواری

داکت دیواری نیز همانند سایر داکت ها در طرح ها و رنگهای مختلف تولید و عرضه می شود ولی میتوان گفت داکت دیواری سفید از پرمصرف ترین نوع داکت هاست که تناسب بالایی با نیازها و طراحی های مختلف دارد و بسیار پرکاربرد است. 

داکت دیواری اغلب به شکل ظاهری مربعی مستطیلی و زاویه دار تولید می شود که برای عبور سیم ها و کابل ها از روی دیوار کاربرد دارد. داکت دیواری در چندین سایز مختلف موجود دارد که معمولا تمام سایزها در شاخه های دو متری و بسته به اینکه چه میزان سیم و کابل را در خود جای خواهد داد، انتخاب می شود. این نوع از داکت در جنس های مختلفی تولید میشود که هرکدام متناسب با شرایط ویژه ای هستند به عنوان مثال داکت دیواری فلزی و داکت دیواری پلاستیکی هرکدام برای محیطهای متفاوتی استفاده می شوند. قیمت داکت دیواری تحت تاثیر نوع برند، کیفیت ساخت و همینطور سایز آن میتواند متفاوت باشد.

داکت سقفی - الکتروپخش امین

داکت سقفی

به طور کلی می توان گفت که داکت سقفی در واقع همان داکت اسپلیت است و به دلیل محل نصب آن داکت سقفی نیز نامیده می شود. کاربرد اصلی این نوع از داکت برای عبور دادن هوای سرد و گرم و تکمیل سیستم سرمایشی و گرمایشی محیط است. داکت اسپلیت در دو نوع اینورتر و غیر اینورتر وجود دارد که هر کدام کاربرد و موارد مصرفی خاص خود را دارند. چند برند محبوب و مورد استقبال برای داکت اسپلیت برندهای پامکو، توشیبا، کامفورت و گری هستند که البته هر کدام مزایا، معایب و قیمت خود را دارند. قیمت داکت اسپلیت  تحت تاثیر برند و کیفیت تولیدی آن، حجم و سایز تغییر می کند.  شما عزیزان میتوانید جهت بهره مندی از راهنمایی ها و مشاوره تخصصی از کارشناسان ما با شماره های شرکت تماس بگیرید تا با اخذ اطلاعات به روز، بهترین داکت اسپلیت متناسب با نیاز خود را انتخاب کنید. چون علاوه بر برندهای مختلف و متنوع این محصول در بازار، تنوع سایز و قیمت آن نیز بسیار زیاد است.

انواع داکت بر اساس نوع نصب

در دسته بندی دیگری از انواع داکت ها، نحوه اتصال داکت به سطح مورد نیاز مورد توجه قرار گرفته است. به این منظور که صرف نظر از زمینی، دیواری بودن و یا حتی صرف نظر از طرح و جنس داکت صرفا با توجه به ساختار داکت جهت نصب دو دسته کلی از داکت ها را داریم. داکت ساده و داکت چسبدار نام این دو دسته بندی هستند. در ادامه این دو نوع داکت را با جزئیات بیشتر مورد بررسی قرار می دهیم. ضمن اینکه شما عزیزان میتوانید جهت سفارش هرکدام از داکت های ساده و چسبدار با فروشگاه الکتروپخش امین تماس بگیرید.

داکت ساده

داکت ساده همانطور که از نامش پیداست ساختار و در عین حال ظاهری ساده دارد و فقط دارای درب جهت پوشش دادن سیم و کابل است. به دلیل سادگی این نوع از داکت کاربرد زیادی نیز در محیط های مسکونی، اداری و صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. علت نام گذاری این داکت چیست؟ داکت از چه نظر ساده است؟ آیا منظور این است که ظاهری ساده دارد؟ در جواب باید گفت که خیر منظور از ساده بودن ظاهر داکت نیست بلکه نوع ساختار آن جهت نصب است. داکت ساده را باید با استفاده از قطعات و ابزارهایی روی زمین یا دیوار نصب کرد و در ساختار خود چسب یا عاملی برای نصب وجود ندارد. داکت ساده را میتوان در تمام داکت های زمینی، دیواری، طرح چوب، قرنیزی و… مورد استفاده قرار داد. اما دو مورد پر کاربرد آن عبارت اند از:

داکت زمینی ساده

داکت زمینی ساده

این مدل از داکت که معمولا به اسم های "داکت کف خواب" یا "داکت نیم گرد زمینی" نیز شناخته می‌شود برای اینکه به راحتی روی سطح زمین نصب شود و در عین حال پاگیر نباشد، به صورت نیم گرد طراحی و ساخته شده است. داکت نیم گرد زمینی ساده توسط نصاب مجرب و با استفاده از میخ های سالم روی زمین نصب می شود.

داکت دیواری ساده

داکت دیواری ساده

داکت ساده از نوع دیواری، ظاهری مستطیل شکل دارد و جهت نصب روی سطح دیوار طراحی شده است و گزینه‌های انتخابی داکت دیواری ساده بر اساس رنگ می‌تواند گسترده باشد که در دکورهای مختلف رنگ و یا طرح متناسب با آن محیط روی دیوار نصب گردد. از آنجا که این داکت بدون چسب است مراحل نصب آن زحمت بیشتر و به دنبال آن دستمزد بیشتری دارد.

داکت شبکه

یکی دیگر از انواع داکت، داکت‌های شبکه است. در واقع این نوع داکت نیز هم به عنوان محافظت و هم به‌عنوان نظم‌دهنده آرایش سیم و کابل مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای بیان واضح‌تر باید گفت اگر سیم و کابل داخل محافظ و داکت قرار نگیرند ممکن است سبب آتش‌سوزی و یا برق‌گرفتگی شود؛ بنابراین قرارگیری آن‌ها داخل داکت شبکه در صنعت ساختمان‌سازی و کارخانه اهمیت فوق‌العاده دارد. از سوی دیگر جنبه زیباسازی ساختمان باعث می‌شود تا این نوع سیم و کابل به شکل منظم و پیوسته، مورد استفاده قرار گیرد. انواع داکت شبکه به شکل داکت‌های پارتیشن دار، قرنیزی، ساده، و شیاردار مورد استفاده قرار می‌گیرند که هر یک نوع مصرف و قابلیت متفاوتی با سایرین خواهد داشت. به عنوان نمونه داکت‌های شیاردار عموماً در مصرف صنعتی به کار برده می‌شوند و برای مصارف ساختمان‌سازی مناسب نیستند. داکت شیاردار بیشتر در تابلو‌های فشارقوی برق و یا به عنوان نمونه داکت پارتیشن دار زمانی استفاده می‌شود که مقدار سیم و کابل زیاد باشد. پس عموماً نوع استفاده از آن در صنایع بزرگ، کارخانه‌ها و یا ساختمان‌سازی پیشرفته است. داکت‌های شبکه به جنس پلاستیک یا پی وی سی تهیه می‌شوند.

داکت زمینی چسبدار

داکت زمینی چسبدار

این مدل از داکت که معمولا به اسم های "داکت کف خواب" یا "داکت نیم گرد زمینی" نیز شناخته می‌شود برای اینکه به راحتی روی سطح زمین نصب شود و در عین حال پاگیر نباشد، به صورت نیم گرد طراحی و ساخته شده است. قسمت چسبدار داکت روی زمین قرار گرفته و موجب فیکس شدن داکت در قسمت مورد نظر می شود.

داکت دیواری چسبدار

داکت دیواری چسبدار

داکت دیواری چسبدار با ظاهر زاویه دار خود جهت نصب روی سطح دیوار طراحی شده است و گزینه‌های انتخابی داکت دیواری چسب دار بر اساس رنگ با تنوع بالا در دکورها و طراحی های متناسب با محیط روی دیوار نصب می گردند. چسبدار بودن داکت دیواری موجب می شود مرحله نصب و فیکس کردن را به راحتی پشت سر بگذارید .

انواع داکت بر اساس طراحی

منظور از طراحی داکت، شکل ظاهری آن از بابت طرح و رنگ است. به عنوان مثال نوعی داکت می تواند سفید باشد، می تواند به صورت تک رنگ قهوه ای باشد و همینطور می تواند به شکل قهوه ای اما با رگه های طرح چوب باشد. طراحی داکت ها صرفا جهت افزایش هماهنگی با دیزاین فضا بوده و از لحاظ کارکرد، سایز، قیمت و … هیچ وجه تمایزی وجود ندارد.در ادامه می‌خواهیم انواع داکت را از جهت محل نصب و رنگ بندی آن معرفی کنیم.

داکت طرح چوب

داکت طرح چوب فقط توسط برخی از تولیدکنندگان داکت در انواع رنگهای مختلف مثل شکلاتی، نسکافه ای، مشکی، سفید و… که از نظر ظاهری طرح و نمای چوب دارند تولید و عرضه می شود. داکت طرح چوب نیز دقیقا کاربرد محافظت و نظم دهی به سیم ها را دارد و در دو مدل ساده و چسبدار به صورت درب دار عرضه می‌شود. به هنگام خرید دقت کنید که درب نصبی آن محکم باشد و با ضربه جزئی باز نشود. این طرح از داکت در محیطهایی که طراحی چوبی دارند، کاربرد دارد که اتفاقا برای ایرانیان نیز بسیار موردپسند است. قیمت داکت طرح چوب به دلیل طراحی ویژه ای که دارد نسبت به داکت های دیگر بیشتر است البته در نظر داشته باشید میتوان از این داکت فقط در محیطهایی که در معرض دید و در تداخل مستقیم با طراحی هستند استفاده کرد.  سوال پرتکراری که در مورد داکت طرح چوب مطرح است این است که آیا میتوان از داکت قهوه‌ای به جای داکت طرح چوب استفاده کرد؟ برای پاسخ باید گفت که این مساله کاملا به فضای مورد استفاده و طراحی محیط بستگی دارد. انوع طرح های چوب داکت را میتوان بدین صورت معرف حضور کرد:

طرح چوب شکلاتی / طرح چوب نسکافه ای / طرح چوب کرم / طرح چوب گردویی 

تقریبا می توان گفت تمام برندهای فعال در حوزه تولید داکت و ترانکینگ در لیست محصولات خود داکت طرح چوب را نیز دارند، اما محبوب ترین و بهترین برندهای داکت طرح چوب سوپیتا، دانوب و البرز هستند که در داکت های مذکور را در سایزهای مختلف و به صورت دیواری یا زمینی تولید و عرضه میکنند. داکت طرح چوب اغلب در تولید داکت قرنیزی به کار می رود چون در طراحی معماری داخلی از قرنیزهای طرح چوب برای اتصال نقطه اتصال کف زمین و دیوار استفاده می شود، چه چیزی بهتر از اینکه هم داکت ما طرح چوب داشته باشد و هم به عنوان قرنیز به کار رود. 

داکت سفید

داکت سفید در انواع مختلفی از جمله دیواری، زمینی، قرنیزی و حتی شیاردار در بازار موجود است، که هر یک از این انواع برای محیط‌های مختلفی مناسب می‌باشد. این تنوع، از منازل مسکونی گرفته تا ادارات و شرکت‌ها، امکان استفاده یکسان از داکت سفید را برای همه این محیط‌ها فراهم می‌کند. با توجه به سازگاری زیاد با انواع دیزاین و سبک‌های معماری مختلف، داکت سفید به عنوان یکی از پرکاربردترین گزینه‌ها در بازار انتخاب می‌شود. در مورد قیمت، این واحدها متناسب با نوع و کیفیت ساخت خود، تفاوت‌هایی در قیمت دارند و ارتباطی با رنگ داکت ندارند. این امر به افراد امکان می‌دهد تا بر اساس نیازها و استانداردهای خود، انتخاب مناسبی انجام دهند.

انواع داکت سفید و داکت طرح چوب را با بهترین قیمت و تخفیف ویژه از الکتروپخش امین را همین حالا سفارش دهید : ۰۲۱۳۳۹۹۰۳۴۹

انواع داکت بر اساس ساختار

پس از بررسی تمام تقسیم بندی های مربوط به داکت، در نهایت آخرین دسته بندی داکت یعنی ساختار آن را مورد بررسی قرار می دهیم. با گذشت زمان و با پیشرفت تکنولوژی و همینطور تکمیل کردن ایده های اولیه تمام محصولات داکت نیز دچار تحول ساختاری شده است و داکتی که در ابتدا تنها نقش عبور دادن و پوشاندن سیم هارا بر عهده داشت اکنون به عنوان قرنیز نیز مورد استفاده قرار می گیرد. فردی که ظاهر طراحی را می بیند قرنیزی است که نقطه اتصال کف زمین و دیوار شده و نظم و زیبایی به محیط بخشیده است اما در واقع پشت آن سیم های سیستم شبکه و کابل ها قرار دارند. 

قیت داکت شیاردار-الکتروپخش امین

داکت شیاردار

این داکت از نظر ابعاد و عملکرد دقیقا مثل داکت‌های دیگر است با این تفاوت که بدنه‌ای شیاردار است و باعث ظاهر متفاوت آن شده است. داکت شیاری از جنس پی وی سی بوده و مقاومت بالایی در برابر ضربه دارد. داکت شیاردار معمولا به رنگ طوسی تولید شده و در بازار عرضه می‌شود. ویژگی متمایز داکت شیاردار این است که درب محکم و توان قفل شوندگی بالای آن است. طول داکت شیاردار معمولا شاخه‌های دو متری است که قابل تغییر نیز می‌باشد و طبق سفارش مشتری می‌تواند تولید شود. داکت شیاردار معمولا در قسمت داخلی تابلو برق نصب می‌شود.سایزهای مختلف داکت شیادار معمولا بر اساس نیاز و مطابق با محلی که قرار است استفاده شود انتخاب می‌شوند. از آنجا که نیازها و درخواست سایزهای مختلف متنوع است تولیدکنندگان نیز در جهت رفع این نیازها به تولید سایزهای مختلف داکت اقدام کرده‌اند. سایز استاندارد داکت شیاردار چند سایز پر کاربرد هستند که در ادامه مواردی از این سایزها را معرفی میکنیم. البته توجه داشته باشید که سایزهای مختلف دیگری نیز در بازار موجود هستند. ما سایزها را بر اساس میلی متر معرفی میکنیم شما عزیزان میتوانید با توجه به اینکه هر سانتی متر معادل ده میلی متر است، ابعاد را با واحد اندازه گیری سانتی متر نیز شناسایی کرده و یا دسته بندی کنید.

قیمت داکت قرنیزی - الکتروپخش امین

داکت قرنیزی

قرنیز معمولا نواری از جنس چوب، سنگ و یا پلاستیک است که در مرز بین کف و دیوار نصب می‌شود؛ نقش اصلی قرنیز جلوگیری از نفوذ رطوبت زمین به دیوار، حفظ ظرافت و مرتب بودن محیط و همینطور جلوگیری از برخورد مستقیم اسباب به دیوار است. در محیطهایی که نیاز به عبور سیم و کابل وجود دارد می‌توان از داکت نوع قرنیز به جای قرنیز ساده استفاده کرد که در عین پوشاندن و نظم دهی به سیم و کابل، وظائف مربوط به داکت نیز انجام شود. در واقع داکت قرنیزی یک تیر و دو نشان است. جهت هماهنگی با محیط انواع رنگ‌ها و طرح‌های داکت قرنیزی نیز تولید و عرضه می‌شود. البته رنگ و مدل داکت قرنیزی در تعیین قیمت آن تاثیرگذار است و طبیعتا نسبت به داکت دیواری قیمت بالاتری دارد. قیمت داکت قرنیزی حتی محدوده کوچکتری هم دارد و معمولا در یک رنج مشخص و کوچک متغییر است. داکت قرنیزی معمولا در سه سایز 3*1.5، 4.5*1.5 و 2.3 سانتی متر استفاده می‌شود. برای خرید انواع داکت قرنیزی به صفحه محصولات سایت مراجعه کرده و یا با شماره‌های فروشگاه الکتروپخش امین تماس بگیرید.

قیمت داکت

قیمت تجهیزات داکت لاله زار بر اساس انواع مدل های داکت متغییر است، به طور کلی داکت در انواع مختلف دارای کاربری های متفاوت می باشند، این محصولات در سایزهای متفاوتی تولید می شوند که مشتریان می توانند متناسب با حجم کابل‌ها و سیم‌های مورد نیاز خود یکی از این داکت ها را انتخاب نمایند، البته که در کنار این عوامل، قیمت روز داکت تحت تاثیر عوامل بیرونی نیز قرار می گیرد که توصیه ما این است که قبل از اقدام به خرید استعلام قیمت انواع داکت را از الکتروپخش امین بگیرید.

بهترین برندهای داکت

داکت دانوب​

دانوب اولین و تنها تولیدکننده داکت های پشت چسب‌دار در ایران است. محصولات این شرکت با نام تجاری دانوب داکت (danub duct) در مدل‌های داکت دیواری، داکت نیم‌گرد زمینی و در طرح‌های ساده و چوب به بازار عرضه می‌شوند. برند دانوب با خط تولیدی متشکل از ماشین‌آلات و تجهیزات مدرن اروپایی و استفاده از مواد اولیه‌ای استاندارد و باکیفیت، موفق به اخذ گواهینامه کیفیت اتحادیه اروپایی CE، گواهــینامه استاندارد از کشور آلمان DIN EN 50085، گواهینامه ROHS و استاندارد بین‌المللی سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001-2008 شده است.

الکترو پخش امین نماینده رسمی داکت دانوب لاله زار تمامی داکت های تولید کارخانه دانوب را در بالاترین کیفیت و بهترین قیمت بازار به دست شما مشتریان عزیز می رساند.

داکت البرز

گروه صنعتی البرز که در سال ۱۳۵۴ در شهرک صنعتی البرز، قزوین پایه‌گذاری شد، تنها دو سال بعد به بهره‌برداری رسید. این شرکت، که فعالیت خود را در عرصه تولید محصولات پلیمری آغاز کرد، اکنون پس از نزدیک به پنج دهه فعالیت در این زمینه، به عنوان یکی از برجسته‌ترین و اعتبارمندترین تولیدکنندگان در صنایع PVC شناخته می‌شود و دارای بیش از ۸۰ نمایندگی رسمی در سراسر کشور است. گروه صنعتی البرز امروزه با دارا بودن بیش از ۱۰ شرکت زیرمجموعه، به تولید محصولات با کیفیت و متنوع در حوزه‌های مختلف با نام‌های تجاری متفاوت می‌پردازد و همواره تاکید خود بر کیفیت برتر، پیشرفت فناوری و رضایت مشتریان را در اولویت قرار داده است. با هدف ارتقاء کیفیت و جلب رضایت مشتری، شرکت البرز به تازگی داکت‌های جدید و بهبود یافته‌ای را طراحی و تولید کرده که نسبت به مدل‌های قدیمی‌تر کارایی بهتری دارند. انواع داکت تحت عناوین داکت البرز و داکت الوند نیز از جمله محصولات این شرکت محسوب می‌شوند.

الکتروپخش امین نماینده رسمی داکت البرز و الوند لاله زار تمامی داکت های تولید کارخانه البرز را در بالاترین کیفیت و بهترین قیمت بازار به دست شما مشتریان عزیز می رساند.

داکت سوپیتا

شرکت سوپیتا، که در سال ۱۳۶۲ در شهر صنعتی البرز تاسیس شده است، در زمینه تولید داکت‌های تهویه مطبوع و گرمایشی فعالیت چشمگیری دارد. این شرکت در ابتدا با تولید ظروف بادی و سپس لوله‌های PVC شروع به کار کرد و به مرور زمان به تولید داکت‌های با اندازه‌های مختلف گسترش یافت. شروع تولید داکت‌های ۲ و ۲.۵ اینچ در ایران یکی از مهم‌ترین دستاوردهای سوپیتا بوده که نقش مهمی در پیشرفت‌های بعدی این شرکت داشته است.
در سال ۱۳۸۴، با تغییراتی که در هیئت مدیره انجام شد، سوپیتا تمرکز خود را بر روی ارتقاء کیفیت و تنوع محصولات قرار داد. این شرکت نه تنها در بخش تولید داکت، بلکه در بسیاری از زمینه‌های دیگر مانند صنایع ساختمانی، برق، حمل و نقل و صنعت مرغداری فعالیت می‌کند، که همگی نشان‌دهنده تعهد آن به ارائه راه‌حل‌های جامع و متنوع در صنعت است. تلاش‌های سوپیتا برای بهبود مستمر و ارائه محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسب، آن را به یکی از شرکت‌های شناخته شده در این صنعت تبدیل کرده است.

الکتروپخش امین نماینده رسمی داکت سوپیتا در لاله زار تمامی داکت های تولید کارخانه سوپیتا را در بالاترین کیفیت و بهترین قیمت بازار به دست شما مشتریان عزیز می رساند.

داکت رعد

با بیش از چهار دهه تجربه، شرکت رعد توانسته است با طراحی و تولید مجموعه گسترده‌ای از محصولات از جمله ترمینال بلاک‌ها تا تجهیزات اندازه‌گیری، داکت‌ها و ریل‌ها، پاسخگوی نیازهای متنوع مشتریان خود باشد.
محصولات شرکت رعد با داشتن گواهینامه‌های کیفیت از نهادهای بین‌المللی معتبر مانند VDE و DEKRA (KEMA)، تطابق با استانداردهای بین‌المللی و ایمنی برای استفاده در محیط‌های خاصی که خطر انفجار وجود دارد (مطابق با دستورالعمل ATEX) را تأیید می‌کنند.
شرکت رعد از دهه ۶۰ با هدف طراحی و ساخت انواع قالب‌ها تأسیس شد و از سال ۱۳۶۶ به سمت طراحی و تولید ترمینال‌های ریلی گرایش یافت. این شرکت، که امروزه به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان ترمینال‌های ریلی در خاورمیانه شناخته می‌شود، محصولات دیگری مانند داکت‌ها، ریل‌های تابلویی، کلیدهای مینیاتوری، پریزهای تابلویی، چراغ‌های سیگنال، دکمه‌های فشاری، دارنده‌های فیوز و بست‌های کمربندی را نیز به تولیدات خود افزوده است. شرکت رعد همچنین با تمرکز بر رضایت مشتریان و تولید محصولات مطابق با استانداردهای بین‌المللی، هدف خود را با شناسایی و انتخاب تأمین‌کنندگان معتبر و استفاده از مواد اولیه باکیفیت، نیروی انسانی ماهر و تجهیزات پیشرفته دنبال می‌کند.

الکتروپخش امین نماینده رسمی داکت رعد در لاله زار تمامی داکت های تولید کارخانه رعد را در بالاترین کیفیت و بهترین قیمت بازار به دست شما مشتریان عزیز می رساند.

داکت دودمان

شرکت داکت دودمان به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان داکت‌های متنوع با گستره‌ای از رنگ‌ها و طرح‌ها در سراسر ایران شناخته شده است. این شرکت از جمله اولین‌ها در زمینه تولید داکت‌ها بوده و تجربه چشمگیری در این صنعت دارد. داکت‌ها بر اساس تفاوت‌هایی در اندازه و رنگ دسته‌بندی می‌شوند و مشتریان بر اساس نیازهای شبکه‌سازی یا سیم‌کشی ساختمان و شرایط محیطی، داکت مورد نیاز خود را انتخاب می‌کنند. قیمت داکت‌ها نیز بسته به اندازه و جنس آن‌ها متفاوت است. همچنین داکت‌ها بر اساس تفاوت‌های ظاهری نیز طبقه‌بندی می‌شوند. داکت‌های دودمان به دلیل کیفیت بالا و فروش گسترده‌شان، به عنوان باکیفیت‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات بازار شناخته شده‌اند.

فروشگاه الکتروپخش امین به عنوان نمایندگی رسمی فروش داکت‌های دودمان، این محصولات را با قیمتی مناسب به سراسر کشور عرضه می‌کند و مشاوره رایگان در زمینه انتخاب داکت مناسب نیز ارائه می‌دهد.

الکتروپخش امین، نماینده رسمی برندهای برتر داکت در لاله‌زار

سوالات پرتکرار در مورد داکت

این دو داکت، انواع مختلف داکت ها هستند بدین صورت که داکت ها یا زمینی هستند و یا دیواری، از طرفی یا ساده هستند و یا چسبدار. قیمت داکت چسبدار معمولا کمی بیش تر از داکت ساده است. اما در مورد داکت دیواری باید گفت قیمت از عوامل دیگری همچون برند و اندازه نیز تاثیر می گیرد.

دفترمرکزی دانوب:

 تهران -خیابان قائم مقام فرهانی- نبش کوچه24 – پلاک 142 – واحد 16

تلفن شرکت دانوب: 58134000 (021) -88344007 (021)

برندهای زیادی در ایران داکت با کیفیت عرضه می کنند که هر کدام مزایای مخصوص به خود را دارند اما داکت دانوب که متعلق به شرکت ایتا سریر ایرانیان است از سالهای دور محبوب ترین این حوزه بوده است که موفق به کسب رضایت تمام مصرف کنندگان شده است.

بله، فروشگاه الکتروپخش امین به عنوان نماینده داکت دانوب در لاله زار به صورت حضوری و آنلاین محصولات خود را بدون واسطه از تولید کننده داکت دانوب به مشتریان عزیز ارائه میدهد.

بله ،الکتروپخش امین به عنوان نمایندگی اصلی و رسمی داکت تهران، امکان خرید عمده محصولات را مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده داکت برای شما مشتریان عزیز فراهم می آورد،ضمنا میتواند لیست قیمت داکت دانوب را به صورت غیرحضوری نیز دریافت نمائید.